Надія Границька: “Кайфую від процесу перетворення рендерів в реальні будинки, в яких вечорами загоряється світло, і видно обриси життя, що там поселилося”

У ній гармонійно поєднуються сила таланту, розуму, краси – все це приправлено дрібкою зухвалості та авантюризму. Знайомтеся – Надія Границька, очолює маркетинговий відділ РЕНОМЕ КОМФОРТ. Вона має багато завдань та рук як Шива, кожного дня зіштовхується із новими викликами та разом із командою роблять «своєрідну архітектурну революцію у Рівному».

Чи легко бути сміливцями та новаторами? Про це ми поспілкувалися під час інтерв’ю для pro.renome.ua.  Поговорили про дуже рухомий ринок нерухомості, жорстоку будівельну реальність міста, архітектурні виклики, конкуренцію та роботу з негативом.

Із особистого: зачепили теми фемінізму, істини у вині й творчості Чарльза Буковські.

Читайте з насолодою. Смакуйте, наче доброю розмовою за міцною кавою чи терпким, сухим (звісно, не в робочий час))).

Розкажи як ти «увірвалася» у світ маркетингу? Які скіли, уміння, досвід, освіта для цього тобі потрібні були?

Хотіла б я увірватися, відкриваючи ногами двері – впевнено і зухвало. Але – ніт. Я то входила в ті двері, то виходила з них. Вчилася на економічному факультеті НУВГП. І на останніх курсах почала брати участь в бізнес-челенджах, де в основному були маркетингові кейси. Так, я потрапила на посаду маркетолога-аналітика в Ескада-М. Це була перша перемога і велике розчарування в собі. Тоді я думала: «все, капець, маркетинг – не моє». Компанія крута, але мій всесвіт там не прижився. Потім мене запросили на роботу економісткою у РЕНОМЕ Комфорт. Два місяці економісткою, далі два місяці навпіл економісткою/маркетологинею, але на двох стільцях всидіти тяжко і не потрібно, тому я обрала маркетинг. Так диктували всі мої внутрішні вайби.
Щодо другого питання, то маркетинг – це не про освіту. Маркетинг про цілеспрямованість, здатність швидко засвоювати нові знання, перетворювати їх в робочі задачі і просто колосальний мультитаскінг.
 

Що приносить тобі найбільше задоволення в роботі? А що найскладніше?

Мене драйвить позитивний фідбек від клієнтів: спілкування на подіях, від брендованих подарунків та навіть їхні коментарі під постами на сторінках ЖК. Ще отримую кайф від відчуття росту. Попри те, що я планую свою роботу, чи не щодня є щось, що приходиться робити вперше. Це підриває мозок, це інколи змушує мене панікувати, звинувачувати всіх і все в несправедливості долі, але коли результат досягається: «Мама, ама ексайтінг)». Кайфую від процесу перетворення рендерів в реальні будинки, в яких вечорами загоряється світло, і видно обриси життя, що там поселилося.

А ще наша команда: ми як музей сучасного мистецтва, де радянський грамофон стоїть поруч з інтерактивною панеллю, на фоні світломузика і в кутку глиняна статуя. Але експозиція крута! Словом, тащуся від різності людей і їх взаємодії.

Найскладніше – напевно, це зв’язати всі точки комунікації. Я про те, що маркетологи – це рупор бренду, і ми маємо доносити інформацію від творців до користувачів і навпаки. Творці – технічні спеціалісти, вони говорять своєю ДБНівсьою мовою, яка тяжко піддається перекладу. Але ми не опускаємо руки і задаючи по 10 разів те саме питання, таки отримуємо відповідь, для якої не потрібен транслейтер.
Складним, чи краще сказати стресовим, є момент невизначеності. Що станеться в наступний момент? Нові норми, мітинг проти будівництва, вкиди конкурентів, аварійна ситуація в ЖК тощо. Ринок нерухомості дуже рухомий насправді. І ми знаходимося в постійному тонусі, бо є активне конкурентне середовище, державне регулювання, відповідальність перед містом і людьми за результати нашої діяльності.

Робити прорив в архітектурі свого міста – як цю місію виконують в РЕНОМЕ КОМФОРТ? Чим з останнього пишаєтеся з командою  найбільше?

Уууууу! Місію робити прорив – ми вважаємо своїм священним мученичеством (сміється – ред.)  Круто бути трендсеттерами, але до біса важко. Торувати шлях конкурентам, так сказати.

Що ми для цього робимо? По-перше, постійно вчимося і вчимо. На всіх ланках. Їздимо закордон за новим досвідом і натхненням, бо в Україні і конкуренти можуть повчитися.

По-друге, не економимо і не демпінгуємо. Ми робимо якість за відповідну ціну. Обираємо підрядників і виконавців послуг не за ціновим критерієм, а за рівнем портфоліо. Конкурувати на ринку по вартості квадрату також не про нас.  Ми – найдорожчі на ринку і найбажаніші. Цим словам є статистичне підтвердження. До прикладу, взяти в проектанти краще архітектурне бюро України Archimatika – справа недешева. Чи шукати дитячі майданчики в ЄС. Чи вести дизайнерів холу і місць загального користування з Києва сюди.

По-третє, не боїмося. Трикутні балкони? Пф, легенько! В зміні поглядів на архітектуру є одна велика пересторога – що результати нашої роботи будуть незрозумілі містянам. Але амбіції керівника підкріплені кваліфікацією команди і партнерів ще не підводили нас. І дійсно – проєкти ставали флагманськими.

Поєднувати красиве, комфортне та якісне –  на скільки це складно робити в житловій та комерційній сфері свого міста? Чому так мало девелоперів стратегічно обирають собі такий шлях?

Красиве – це поняття суб’єктивне. Комусь подобаються засклені балкони (тонкий професійний жарт)).
Ми орієнтуємося на «розумну» архітектуру: естетичну і ергономічну. Яка не дратує око, але чіпляє його своїми формами і лініями. Нам важливо, щоб проєктантські рішення були інклюзивними – зручними для людей з особливими потребами.

Якість – розмите поняття. Але ми намагаємося цей термін наповнювати змістом. Умовно, якість – це коли ліфти Schindler, фарба – Caparol, а труби – Rehau.
І працювати з такими брендами не складно, а дорого.

Додатковий комфорт у вигляді паркінгу чи велосипедно-колясочних – це завжди додаткові витрати, тому багато забудовників не хочуть «жертвувати» своїм заробітком.

Тому, на мою скромну думку, деякі забудовники обирають собі шлях найменшого цінового спротиву.
І вони, по-своєму, праві. На такий сегмент є свій покупець. Це питання компромісу бажань і можливостей клієнта.  Але мріють-то всеодно про квартиру від РЕНОМЕ (сподіваюсь).

Чи є у Рівному ентузіасти, які дійсно прокладають шлях до сучасної архітектури? Чи вистачає місту особистостей, які мислять інакше.

Прокладати шлях до сучасної архітектури тяжко, бо є спротив на всіх рівнях. В тому числі і від виконавчих, і від регулюючих органів. Будівельна реальність в принципі жорстока. Іноді особисті інтереси певних осіб беруть верх над сучасною архітектурою.
Мислителів, які мислять інакше вистачає. Мислити мало – треба діяти, а на дії здатні одиниці.

Проблема відсутності таких ентузіастів серед працюючих на ринку Рівного фахівців, напевно, системна. Тому що таким спеціалістам треба десь навчитися будувати по-іншому. А в наших ВУЗах в більшості вчать все ті ж викладачі, що й «хрущовки» проєктували.

Хороших архітекторів вчать у Варшаві, до прикладу. Але такі фахівці, на жаль, не бачать резону повертатися і тут працювати. Бо їхній геніальній проєкт може «зарізати» член архітектурно-містобудівної ради.

Конкуренція із забудовниками – якою ти її бачиш у Рівному? Любиш додавати перцю цим стосункам?

Конкуренція – мляво-текуча) Жартую. Війни – нема, крові – також. У нас в місті відносно спокійний ринок новобудов. Немає прям диких способів боротьби з конкурентами як у Києві, до прикладу. Ботські відгуки в Гуглі я не рахую нападом конкурентів. Так, «покусювання за задню лапку».
Ніша, в якій працюємо ми – досить вузька, в ній мало гравців і ми мирно співіснуємо.

Перцю додавати заборонив мій керівник – Федір Делеган (сміється – ред.) і дуже правильно зробив.

Є такий жарт, що нейрон менш чутливий, ніж маркетолог забудовника. То це про мене.

І часто перша реакція обурення на «вкрадену» комунікацію бере верх над розумінням, що крадуть лише щось вартісне.

Як працюєш з негативом, якщо такий трапляється від конкурентів чи клієнтів?

Репутація зразкового забудовника РЕНОМЕ – то моя «прєлєсть». І я серед ночі відповідатиму на негативні коменти чи сумнівні відгуки.

Жоден негативний клієнтський досвід ми не лишаємо поза увагою. Репутаційні втрати тягнуть за собою зменшення продажів і фінансові втрати, але найважливіше – втрату довіри людей.
А загалом негативу мало, бо цьому передує планування роботи девелопера. Ми передбачаємо майбутні ризики і максимально їх усуваємо. З таких міркувань і з’явилася управлінська компанія Спектрум-сервіс. Наші проєкти найкраще обслуговувати можемо тільки ми.

Який найбільший виклик перед архітектурним обличчям Рівного стоїть на сьогодні?

Збереження історичного архітектурного фонду. Я без засмучення не можу ходити по вулиці 16-го липня. Там автентичні фасади позашивали сайдингом або занедбали.

Опиши трьома словами всі проєкти РЕНОМЕ КОМФОРТ?

НОВЕ ПОКОЛІННЯ НЕРУХОМОСТІ

Якщо порівняти ГК «РЕНОМЕ» із стравою або напоєм, щоб це для тебе було?

Це був би визнаний поціновувачами вина Sauvignon Blanc, Hole in the water. Вино для вимогливих людей. Смак, який оцінять навіть ті, хто пробував майже все.

Чим займаєшся у вільний час? Які інтереси маєш?

Ну от власне в попередньому питанні відповіла (сміється – ред.) Чи може бути вино – інтересом?) ай донт ноу, але про нього цікаво слухати, обговорювати і дегустувати.


Книжки професійні читати – не люблю. Забагато часу забирають. На мою думку, в сучасному перенасиченому просторі ми вже повинні споживати концентрати інформації – статті, звіти, статистику, аналітику. Мій телеграм завалений маркетинговими каналами. В браузері стабільно закріплено надцять вкладок, де читаю останні новини ринку нерухомості, маркетингу, урбаністики і психології.

З художньої літератури раніше читала класиків – Ремарка і Буковські, але потім зрозуміла що він – сексист.


Не секрет для тих, хто підписаний на мене в соцмережах, що я відкрила для себе і в собі фемінізм. Чи стають феміністками щасливі жінки? Так, стають. В мене все склалося як в особистому житті, так і в професійному. Чи привід це не бачити історії інших жінок? Ні. Є речі, про які не можна мовчати і не помічати. Це не привід також «хавати» сексистську рекламу і підтримувати стереотипні сексистські висловлювання.
Тому зараз я витрачаю вільний час на перегляд блогів феміністок, документальних фільмів, статей про фемінізм, його течії і прояви.

Продовж речення:

Моє найулюбленіше місце в офісі РЕНОМЕ – це (несподівано) мій кабінет. Там Наталі – моя колега, з якою ми пройшли багатогодинні події на холоді і в спеку, дошка, на якій я планую і переплановую, рендери Spectrum, бо красоти багато не буває, листівки від дорогих людей, і обов’язково – їжка (сміється – ред.).

РЕНОМЕ мені дало море можливостей. Частину з яких я не «прошльопала». Моя ринкова цінність, як спеціаліста з маркетингу, сформувалася цілком і повністю в РЕНОМЕ.

РЕНОМЕ мені дало чудових людей, яких я люблю і ціную,і  які дарують дивні подарунки (віброяйце. Не гугліть тільки з робочого компа, що це). РЕНОМЕ дає мені нові цілі і стимули їх досягати.

Для найкращого результату потрібно абстрагуватися від «не можу/не хочу», враховувати інтереси всіх учасників процесу, не боятися сміливих рішень і брати відповідальність за «факапи».

Найкраще нас єднає емпатія.

Побажання усім нашим. Подивіться серіал «Куртизанки») Якщо серйозно, то бережіть себе від вигорання. Робота – це не все життя. Коли поза роботою у вас буде все ок, то і на роботі все піде ладненько.

Залишити коментар

Your email address will not be published. Обов'язкові поля позначені. *

Рекомендуємо для перегляду

Михайло Ушомирський про ретроспективу РЕНОМЕ, програмні розробки, які не бояться хакерських атак та нові рішення для банків

Його ранок починається з чаю, при чому заварює він далекоглядно дві чашки, щоб менше відволікатися від роботи. Потім планування, систематизація запитів, дзвінки…і понеслося. Символом та невід’ємним атрибутом комфортної роботи є його домашні капці. В яких він вільно крокує коридорами й…

Оксана Козік: про ERP-технології на карантині

Як працювати хардово та понаднормово в карантин, розповіла нам керівник ERP RENOME Оксана Козік. Компанія займається автоматизацією бізнес-процесів  та є консультантом ЄБРР. Роботи у команди зараз додалося, як вдається викладатися на максимум та отримувати задоволення  – читайте у нашому свіжому…

Про сервіс та безпеку в умовах карантину – комерційний директор РЕНОМЕ СМАРТ Наталія Полякова

Про нові виклики для фінтех-бізнесу, сервіс в умовах першої необхідності, зміни, що на нас чекають та партнерські рукостискання в ZOOMі – про все це ми поспілкувалися з комерційним директором РЕНОМЕ СМАРТ Наталією Поляковою. Як компанія РЕНОМЕ СМАРТ реагує і переживає…