Про сервіс та безпеку в умовах карантину – комерційний директор РЕНОМЕ СМАРТ Наталія Полякова

Про нові виклики для фінтех-бізнесу, сервіс в умовах першої необхідності, зміни, що на нас чекають та партнерські рукостискання в ZOOMі – про все це ми поспілкувалися з комерційним директором РЕНОМЕ СМАРТ Наталією Поляковою.

Як компанія РЕНОМЕ СМАРТ реагує і переживає ті випробування, які випали на долю бізнесу під час епідемії?

Найбільший челендж для нас – це сервіс. Бо наш сервіс банкоматів, кіосків самообслуговування та усіх селф-сервіс пристроїв  – це все знаходиться у зоні першої необхідності. Ми повинні забезпечувати безперервний доступ людей до можливості зняти готівку або оплатити необхідні товари – послуги.

Зараз ми несемо велику відповідальність, адже знаходимося всередині платіжної інфраструктури , на своєрідному «фронті», і безперервність нашого сервісу впливає на відсутність паніки в людей,  у зв’язку з ситуацією в країні. Ми максимально включені в процес, тому що в разі обвалу платіжної системи у банках, всі одразу масово почнуть знімати гроші й це може призвести до колапсу. Саме тому, у нас навіть думки не виникало зупинятися чи допустити погіршення якості нашого сервісу.

Важливим є питання безпеки наших працівників: як переміщення між областями в умовах карантину, забезпечення усіма необхідними засобами захисту – дизінфікуючі розчини, маски та ін. Також був важливий момент, пов’язаний із переміщенням по Києву, оскільки багато інженерів користувалися громадським транспортом, так як це значно швидше, треба було забезпечити їх транспортом, частково орендованим, частково тим, що є в компанії.
Також, є частина працівників, що займається адміністративною роботою які, як і в більшості бізнесів, перейшли на віддалену роботу. І важливим нашим сервісом є моніторинговий центр, який, як і раніше, працює 24/7. Ми також забезпечили їх усіма необхідними засобами профілактики та дезінфекції.

Звісно багато наших стратегічних планів, та планів наших клієнтів переглядаються в умовах карантину, але так чи інакше ми працюємо, як і раніше щоб забезпечити гідний сервіс нашим клієнтам. Всі разом, ніхто нікуди не розбігається. Робимо все максимально для того, щоб нашим клієнтам було комфортно працювати з нами, навіть у таких складних умовах як зараз.  

Інженери РЕНОМЕ СМАРТ

Чи не було супротиву чи страху у наших інженерів продовжувати працювати у цей період?

Вони дійсно всі на «передовій» та звикли, що їх робота входить до сервісу першої необхідності. Безумовно, як тільки вірус почав активно розповсюджуватись на заході, наші працівники у Сервісних Центрах були збентежені ситуацією, але це тривало не довго. Зрештою, всі ми розуміємо, наскільки важливо підтримувати як компанію в працездатному стані, так і свого роду країну у цей період.

У нас В2В бізнес, який побудований на «рукостисканнях», частих зустрічах і важливості особистісного спілкування з партнерами-друзями. Як зараз вдається це?

Зараз усі спілкування та рукостискання відбуваються по ZOOMу – сервіс, який злетів в рази у зв’язку з ситуацією, вчимось посміхатись один одному через веб-камеру. Інколи навіть у піжамах. Намагаємось підтримувати один одного. Спільного, насправді, з’явилось набагато більше. Бо якщо раніше із спільних тем були здебільшого лише бізнес питання, то зараз обговорюємо, хто як налаштував віддалену роботу, доступи. Хто як вирішує питання з оплатою праці в умовах кризи і тд.

Конференція UAFin.Tech 2019

Чи є у вас вже власні напрацювання, бачення, висновки як варто бізнесу себе поводити у період епідемії та пост-епідемічний період? Які витрати скорочувати, як оптимізувати процеси?

Добре було б знати, що таке пост-епідемічний період. Це через місяць, через рік чи можливо через 3 роки J Насправді, очевидно, що від  кризи здоров’я виникла економічна криза, яка по усіх світових статистиках триває 2-3 роки. І через ці 2-3 роки усе тільки почне трохи нормалізуватися. Зараз, зважаючи на те, що ми – спеціалісти в селф-сервіс процесах, очікуємо, що після того як банки оговтаються від первинної хвилі раптових змін, вони захочуть ще більше процесів переводити у режим самообслуговування. Так чи інакше історії про те, що можна дистанційними каналами, типу веб-мобайлом, закрити усі фінансово-банківські операції, не працює до кінця, тому залишається той функціонал, який має бути зроблений у відділеннях, залишається кеш, який потрібно менеджерити.

Ми очікуємо, що запит на інноваційні рішення від РЕНОМЕ СМАРТ по автоматизації банківських процедур та процесів повинен з’явитися і наростати. Нашим клієнтам, звісно, зараз важко, тому що скоріше за все у них будуть певні просідання по бюджетах. Проте, ми будемо шукати найкращі варіанти партнерської співпраці для того, щоб усі процеси селф -сервісу стали реальними і доступними для впровадження.

Думаю, скоріше за все, світ таки змінить поведінкові звички і перейде на безконтактні сервіси та й навіть на безконтактні суспільні звички. В цілому, можна сказати, що це історія про максимальну автоматизацію усіх можливих процесів у кожній із сфер життя.

Чим займаєтесь на карантині. Ваша добірка хороших книжок, фільмів, он-лайн навчання, на які варто звернути увагу?

З’явилась можливість більше кататися на велосипеді. Часом навіть скайп-коли проводжу на велику. Також, з’явилось трохи часу, щоб подивитися тематичні відео, інтерв’ю цікавих людей, тренінги, цікаву аналітику. Приділяю ще більше часу на домашній затишок та на приготування чогось смачненького. 

Що найперше зробите, коли карантин закінчиться?

Як би тривіально це не звучало, зберу усю родину разом за обіднім столом. А після того, як тільки відкриють перший кордон, куди б його не відкрили – одразу рвану у подорож!

Залишити коментар

Your email address will not be published. Обов'язкові поля позначені. *

Рекомендуємо для перегляду

Про будівельну галузь на карантині – директор РЕНОМЕ ЄВРОБУД Андрій Моніч

Нові виклики під час пандемії, безпека працівників, трансформація стратегії та переосмислення наших можливотей – про все це ми поспілкувалися із директором компанії РЕНОМЕ ЄВРОБУД Андрієм Монічем. Як РЕНОМЕ ЄВРОБУД почувається в умовах карантину? Із запровадженням в Україні карантину, задля збереження…

Надія Границька: “Кайфую від процесу перетворення рендерів в реальні будинки, в яких вечорами загоряється світло, і видно обриси життя, що там поселилося”

У ній гармонійно поєднуються сила таланту, розуму, краси – все це приправлено дрібкою зухвалості та авантюризму. Знайомтеся – Надія Границька, очолює маркетинговий відділ РЕНОМЕ КОМФОРТ. Вона має багато завдань та рук як Шива, кожного дня зіштовхується із новими викликами та…

Надія Гладкевич: «Починайте піклуватися про інших і не бійтеся того, що ще не відбулося»

Про те, як бізнес реагує на всі випробування, що провокує пандемія коронавірусу та світова криза, про першочергові завдання, пріоритети, настрої, нові умови праці та джерела оптимізму – ми поспілкувалися із генеральною директоркою групи компаній РЕНОМЕ Надією Гладкевич.  – Як група компаній РЕНОМЕ реагує…