Оксана Козік: про ERP-технології на карантині

Як працювати хардово та понаднормово в карантин, розповіла нам керівник ERP RENOME Оксана Козік. Компанія займається автоматизацією бізнес-процесів  та є консультантом ЄБРР. Роботи у команди зараз додалося, як вдається викладатися на максимум та отримувати задоволення  – читайте у нашому свіжому інтерв’ю з Оксаною Козік.

Як карантин змінив життя ERP RENOME? Як підлаштовуєтеся під нові умови? Як це вплинуло на робочий процес, завантаженість?

З першого дня всі працівники перейшли на віддалену роботу. Перший тиждень роботи пішов на підбір оптимальних шляхів внутрішньої комунікації між працівниками.  В подальшому виявились індивідуальні якості і навики кожного, здатність приймати самостійні рішення і брати на себе відповідальність. 

Ми перебудували IP-телефонію, тому багатоканальні номери телефонів  доступні як і раніше. Прийом звернень від клієнтів здійснюється в звичному режимі.  Єдине, що тепер збільшилось  внутрішнє навантаження  на телефонну мережу – більше говоримо між собою.  Ми розвиваємося – наш колектив під час карантину поповнився новим працівником – Петром, якого ще не всі наші навіть бачили.  Але ми обов’язково познайомимося всі ближче, коли закінчиться карантин.

Дистанційний режим роботи – переваги та недоліки? Як команда працює в такому режимі?

Головний ключ до успіху роботи команд програмістів і консультантів – це постійний ріст професіоналізму.  У нас багато років проходить сертифікація , навчання працівників на спеціалізованих курсах.  Завдяки такому підходу відбувається швидкий ріст «молодших» колег.  В даний час – уповільнена передача знань . Це недолік.  З переваг, як не дивно, збільшилась продуктивність праці.  На продуктивність вплинула робота в позаробочий час. Колектив молодий. А вийти особливо на карантині немає куди. Ось всі зусилля – на роботу. Приємно, що при здачі проєктів під час карантину наші партнери це відмічають.

Команда ERP RENOME працює вдома

З ким зараз співпрацюєте? Які цікаві кейси маєте?

В карантин ми ввійшли з існуючими проєктами.  Не секрет, що більшість наших клієнтів – це виробничі підприємства.  Важливо, що значна частина йшла на карантин частково або взагалі не припиняла працювати.  Тому впровадження робили згідно затверджених графіків.  З’явились і нові цікаві проєкти, зокрема – підприємство МААНС із Здолбунова.  Це підприємство машинобудування.  Зараз готуємо документацію на проєкт, за участі ЄБРР, одного Київського підприємства в галузі маркетингу. 

Саме завдяки програмним рішенням ERP RENOME бізнес клієнтів стає ефективнішим, зрозумілішим, прозорішим. Які поради даєте зараз своїм партнерам в умовах карантину, кризової загрози?

Кризи, які ми переживали разом із нашими партнерами   навчили тому, що  в кризу потрібно мати прозорий механізм керування підприємством.  Тоді можна приймати вірні управлінські рішення і розуміти можливість реінвестування, перебудови, розширення ринків збуту. Криза – це час наведення ладу в бізнес-процесах підприємства.  А без автоматизації це зробити нереально.

Розкажіть про свої плани, як далі будете розвиватися, адаптовуватися, враховуючи усі випробування для бізнесу.

Всі ми розуміємо, що після карантину світ уже не буде таким, як до цього.  Багато бізнесів йде в цифру.  І конкуренція на ринку наших послуг  надзвичайно зростає. Шлях до успіху один – розширяти сфери своїх професійних навиків, берегти і розвивати команду професіоналів. Приємний, ввічливий у спілкуванні професіонал – величезна конкурентна перевага.

Три роки поспіль значна частина реалізованих нами проєктів пов’язана не тільки  з продажем економічного програмного забезпечення, а і написанням зв’язку із сайтами компаній, продажем і впровадженням CRM – систем, Бітрікс, IP телефонії.  Почали займатись  торгівельним обладнанням (сканери штрих-кодів, електронні ваги, термінали збору даних, принетри етикеток і інше).

І звісно, думаємо над форматом роботи після виходу із карантину.  Якраз перед карантином купили офісні крісла для всіх працівників. Не встигли їх навіть розпакувати. 

Чим особисто ви займаєтеся вдома під час карантину? На що з’явилося більше часу? Що піднімає настрій?

Як я вже казала, колектив працює понаднормово.  В наш час важливо не лише надавати якісні послуги, а і швидше запускати системи в роботу. Відповідно, і дзвінки партнерів , працівників,  вирішення робочих питань відбувається не по робочому графіку.  Тому вільного часу стало менше.

А піднімає настрій квітуча природа, робота на грядках у мами, дзвінки із вдячністю від наших партнерів. 

Що в першу чергу мрієте зробити, коли карантин закінчиться?

Піти в перукарню.  Також  зустрітись із друзями на природі.

Побажання всім нашим

Оптимізму, позитивних думок і все буде добре.

Залишити коментар

Your email address will not be published. Обов'язкові поля позначені. *

Рекомендуємо для перегляду

Надія Гладкевич: «Починайте піклуватися про інших і не бійтеся того, що ще не відбулося»

Про те, як бізнес реагує на всі випробування, що провокує пандемія коронавірусу та світова криза, про першочергові завдання, пріоритети, настрої, нові умови праці та джерела оптимізму – ми поспілкувалися із генеральною директоркою групи компаній РЕНОМЕ Надією Гладкевич.  – Як група компаній РЕНОМЕ реагує…

Федір Делеган про те, як не зупинятися і змінювати архітектуру свого міста навіть під час пандемії

У свіжому інтерв’ю директор компанії РЕНОМЕ КОМФОРТ Федір Делеган розповідає  не лише про сферу нерухомості під час епідемії, організацію роботи, відчуття настроїв споживачів, але й про новий, досить цікавий проєкт, який вже завойовує увагу рівнян, без рекламних компаній, зайвого шуму…

Надія Границька: “Кайфую від процесу перетворення рендерів в реальні будинки, в яких вечорами загоряється світло, і видно обриси життя, що там поселилося”

У ній гармонійно поєднуються сила таланту, розуму, краси – все це приправлено дрібкою зухвалості та авантюризму. Знайомтеся – Надія Границька, очолює маркетинговий відділ РЕНОМЕ КОМФОРТ. Вона має багато завдань та рук як Шива, кожного дня зіштовхується із новими викликами та…