Михайло Ушомирський про ретроспективу РЕНОМЕ, програмні розробки, які не бояться хакерських атак та нові рішення для банків

Його ранок починається з чаю, при чому заварює він далекоглядно дві чашки, щоб менше відволікатися від роботи. Потім планування, систематизація запитів, дзвінки…і понеслося. Символом та невід’ємним атрибутом комфортної роботи є його домашні капці. В яких він вільно крокує коридорами й творить великі та маленькі справи.

Знайомтеся – це керівник конструкторського бюро РЕНОМЕ СМАРТ Михайло Ушомирський, працює в РЕНОМЕ з 1995 року. Тоді він ще підлітком прийшов заробляти свої перші гроші і захопився роботою. Це захоплення триває по сьогоднішній день.

Перші програмісти РЕНОМЕ

Скільки часу ти вже працюєш в РЕНОМЕ? Пам’ятаєш як було в офісі раніше? Які були бізнес-напрямки? Атмосфера?

Я прийшов до РЕНОМЕ у далекому 1995 році інженером-програмістом. Офіс РЕНОМЕ тоді був розміщений на Соборній 14 А, поблизу Рівненського міськвиконкому. Тоді ще, окрім напрямку будівництва, був фотобізнес. До речі, у нас на Театральній був перший фотомагазин у західному регіоні, і люди збирали плівки з усіх сіл, районів, їхали сюди і проявляли фото. Фотоцентр працював в режимі нон-стоп у три зміни, щоб виконати всі замовлення. Згодом з’явилася розробка паспортної системи (аналогів яких не було в Україні), далі – банкомати  і т.д.

Якою була твоя перша програмна розробка в РЕНОМЕ?

У 1995 році в РЕНОМЕ було розроблено програмно-технічний комплекс “Паспорт”. Програмою користувалися в консульствах України для видачі віз у 180 країнах світу. І свого часу саме наша програма допомогла запобігти збою в комп’ютерній системі на українських летовищах, під час атаки вірусу Petya. Тобто, система на стільки надійна, проста та зручна, що  замовник через багато років може використати цю базу як резервну.

Ретроспектива: офіс на Соборній 14

Над чим ви зараз працюєте?

Ми працюємо над створенням нових терміналів самообслуговування – кіоски, сейфи, поштомати, техніка, яка буде використовуватися в ритейлі. Це все креслення, проєктування, створення 3-D моделей і кропіткий процес пошуку найоптимальніших рішень.

Як виглядає твій робочий день?

Робочий день починається…з чаю. Я дуже люблю чай і, щоб економити робочий час, я заварюю одразу дві чашку. Мої колеги знають про цю пристрасть до чаювання і подарували мені величезну чашку, щоб я міг пити чай літрами. Але проблема в тому, що відповідної ложки для таких об’ємів,  вони не знайшли (сміється, – ред.) І проста ложка топиться, («Доводилося мішати рукою», – жартують колеги збоку).  А взагалі робочий день починається із перегляду листів, звернень, заявок, згодом ми класифікуємо інформацію та завдання по важливості та терміновості розгляду й вирішуємо. Ми плануємо розмови із внутрішніми, зовнішніми замовниками, ведемо листування у всіх можливих месенджерах. Розмови можуть тривати і до пізнього-пізнього вечора, бо в нас доволі лояльні, дружні та відкриті стосунки із замовниками.

Що найприємніше у роботі?

Коли є результат.  Не просто паперова, комерційна пропозиція, а коли рішення масштабуються, приносять користь людям. Ось один із прикладів: впровадження NFC в банкоматах. Ми з нашим партнером «Альфа-Банк» працювали над запровадженням  цієї технології з початку літа, проходили складну сертифікацію і, якраз на моє День народження, ми закінчили 4-х місячну, кропітку роботу і зараз це рішення вже масштабоване на усі банкомати «Альфа-Банк», які технічно готові проводити подібні, безконтактні  операції. Приємно, що ці рішення працюють для людей.


Кріплення NFC

Поговоримо про затишок на роботі. Ти постійно перезуваєшся у домашні капці тут?  Так комфортніше?

Так, це зручно. В капцях я ходив ще, коли ми знімали приміщення на Соборній, раніше це була квартира, а в квартирі перевзуватися у домашні капці – це ж нормально (сміється, – ред). Потім ми переїхали на Костромську, а звичка ця збереглася. До того ж,  у нас немає жорсткого дрес-коду.

До речі, колеги часто «підколюють»  мене відповідними подарунками. Із останнього – золоті капці. Хто знає, той знає, як вони виглядають, але це не для цензури (сміється, – ред).

У нас взагалі є традиція – дарувати кумедні подарунки на День народження. Буває – це корисні речі, якщо по передзамовленню, а іноді – несерйозні. От мені вже дарували сокиру (це з того, що я хотів),  промисловий пилосмок. Якщо ж людина не знає, що хоче, то ми даруємо «смішну дрібничку». От мені подарували такі золоті капці, Дімі – 16-кг гирю і ще цілий список таких подарунків…

Що найдивнішого тобі доводилося виконувати на роботі?

Мені довелося на кілька хвилин стати злочинцем. Я купив лома, позичив баффа і намагався зламати банкомат, щоб показати замовнику вразливі місця техніки. Це був відеоролик і на його підготовку відводилося кілька годин. Це запам’яталося найбільше.

Новорічний корпоратив у стилі Хюге

  Яким буде РЕНОМЕ через 10 років, як думаєш?

Це залежить від вірних стратегічних рішень і потужних напрямків, які можна розвивати. Для мене актуальна тема екології. Держава має все більше про це думати, тому було б цікаво, якби РЕНОМЕ розвивало напрямок технологій, які приймають вторсировину. В Німеччині вже давно працюють такі установки, які приймають пляшки й видають за це кошти або чеки, які можна обміняти на товар. Такі технології теж мають стати для України пріоритетними в розвитку, щоб рухатися в ногу із світовими тенденціями.

 В чому сила РЕНОМЕ?

В людях.

Щоб побажав усім?

Більше спілкуватися та прислухатися до думки один одного.  Щоб спілкувався відділ з відділом, департамент з департаментом, бізнес-напрямок з бізнес-напрямком, компанія із замовниками, щоб цей процес був постійним заради найкращого результату.

Залишити коментар

Your email address will not be published. Обов'язкові поля позначені. *

Рекомендуємо для перегляду

Оксана Козік: про ERP-технології на карантині

Як працювати хардово та понаднормово в карантин, розповіла нам керівник ERP RENOME Оксана Козік. Компанія займається автоматизацією бізнес-процесів  та є консультантом ЄБРР. Роботи у команди зараз додалося, як вдається викладатися на максимум та отримувати задоволення  – читайте у нашому свіжому…

Надія Границька: “Кайфую від процесу перетворення рендерів в реальні будинки, в яких вечорами загоряється світло, і видно обриси життя, що там поселилося”

У ній гармонійно поєднуються сила таланту, розуму, краси – все це приправлено дрібкою зухвалості та авантюризму. Знайомтеся – Надія Границька, очолює маркетинговий відділ РЕНОМЕ КОМФОРТ. Вона має багато завдань та рук як Шива, кожного дня зіштовхується із новими викликами та…

Про сервіс та безпеку в умовах карантину – комерційний директор РЕНОМЕ СМАРТ Наталія Полякова

Про нові виклики для фінтех-бізнесу, сервіс в умовах першої необхідності, зміни, що на нас чекають та партнерські рукостискання в ZOOMі – про все це ми поспілкувалися з комерційним директором РЕНОМЕ СМАРТ Наталією Поляковою. Як компанія РЕНОМЕ СМАРТ реагує і переживає…