Михайло Ушомирський про ретроспективу РЕНОМЕ, програмні розробки, які не бояться хакерських атак та нові рішення для банків

Його ранок починається з чаю, при чому заварює він далекоглядно дві чашки, щоб менше відволікатися від роботи. Потім планування, систематизація запитів, дзвінки…і понеслося. Символом та невід’ємним атрибутом комфортної роботи є його домашні капці. В яких він вільно крокує коридорами й творить великі та маленькі справи.

Знайомтеся – це керівник конструкторського бюро РЕНОМЕ СМАРТ Михайло Ушомирський, працює в РЕНОМЕ з 1995 року. Тоді він ще підлітком прийшов заробляти свої перші гроші і захопився роботою. Це захоплення триває по сьогоднішній день.

Перші програмісти РЕНОМЕ

Скільки часу ти вже працюєш в РЕНОМЕ? Пам’ятаєш як було в офісі раніше? Які були бізнес-напрямки? Атмосфера?

Я прийшов до РЕНОМЕ у далекому 1995 році інженером-програмістом. Офіс РЕНОМЕ тоді був розміщений на Соборній 14 А, поблизу Рівненського міськвиконкому. Тоді ще, окрім напрямку будівництва, був фотобізнес. До речі, у нас на Театральній був перший фотомагазин у західному регіоні, і люди збирали плівки з усіх сіл, районів, їхали сюди і проявляли фото. Фотоцентр працював в режимі нон-стоп у три зміни, щоб виконати всі замовлення. Згодом з’явилася розробка паспортної системи (аналогів яких не було в Україні), далі – банкомати  і т.д.

Якою була твоя перша програмна розробка в РЕНОМЕ?

У 1995 році в РЕНОМЕ було розроблено програмно-технічний комплекс “Паспорт”. Програмою користувалися в консульствах України для видачі віз у 180 країнах світу. І свого часу саме наша програма допомогла запобігти збою в комп’ютерній системі на українських летовищах, під час атаки вірусу Petya. Тобто, система на стільки надійна, проста та зручна, що  замовник через багато років може використати цю базу як резервну.

Ретроспектива: офіс на Соборній 14

Над чим ви зараз працюєте?

Ми працюємо над створенням нових терміналів самообслуговування – кіоски, сейфи, поштомати, техніка, яка буде використовуватися в ритейлі. Це все креслення, проєктування, створення 3-D моделей і кропіткий процес пошуку найоптимальніших рішень.

Як виглядає твій робочий день?

Робочий день починається…з чаю. Я дуже люблю чай і, щоб економити робочий час, я заварюю одразу дві чашку. Мої колеги знають про цю пристрасть до чаювання і подарували мені величезну чашку, щоб я міг пити чай літрами. Але проблема в тому, що відповідної ложки для таких об’ємів,  вони не знайшли (сміється, – ред.) І проста ложка топиться, («Доводилося мішати рукою», – жартують колеги збоку).  А взагалі робочий день починається із перегляду листів, звернень, заявок, згодом ми класифікуємо інформацію та завдання по важливості та терміновості розгляду й вирішуємо. Ми плануємо розмови із внутрішніми, зовнішніми замовниками, ведемо листування у всіх можливих месенджерах. Розмови можуть тривати і до пізнього-пізнього вечора, бо в нас доволі лояльні, дружні та відкриті стосунки із замовниками.

Що найприємніше у роботі?

Коли є результат.  Не просто паперова, комерційна пропозиція, а коли рішення масштабуються, приносять користь людям. Ось один із прикладів: впровадження NFC в банкоматах. Ми з нашим партнером «Альфа-Банк» працювали над запровадженням  цієї технології з початку літа, проходили складну сертифікацію і, якраз на моє День народження, ми закінчили 4-х місячну, кропітку роботу і зараз це рішення вже масштабоване на усі банкомати «Альфа-Банк», які технічно готові проводити подібні, безконтактні  операції. Приємно, що ці рішення працюють для людей.


Кріплення NFC

Поговоримо про затишок на роботі. Ти постійно перезуваєшся у домашні капці тут?  Так комфортніше?

Так, це зручно. В капцях я ходив ще, коли ми знімали приміщення на Соборній, раніше це була квартира, а в квартирі перевзуватися у домашні капці – це ж нормально (сміється, – ред). Потім ми переїхали на Костромську, а звичка ця збереглася. До того ж,  у нас немає жорсткого дрес-коду.

До речі, колеги часто «підколюють»  мене відповідними подарунками. Із останнього – золоті капці. Хто знає, той знає, як вони виглядають, але це не для цензури (сміється, – ред).

У нас взагалі є традиція – дарувати кумедні подарунки на День народження. Буває – це корисні речі, якщо по передзамовленню, а іноді – несерйозні. От мені вже дарували сокиру (це з того, що я хотів),  промисловий пилосмок. Якщо ж людина не знає, що хоче, то ми даруємо «смішну дрібничку». От мені подарували такі золоті капці, Дімі – 16-кг гирю і ще цілий список таких подарунків…

Що найдивнішого тобі доводилося виконувати на роботі?

Мені довелося на кілька хвилин стати злочинцем. Я купив лома, позичив баффа і намагався зламати банкомат, щоб показати замовнику вразливі місця техніки. Це був відеоролик і на його підготовку відводилося кілька годин. Це запам’яталося найбільше.

Новорічний корпоратив у стилі Хюге

  Яким буде РЕНОМЕ через 10 років, як думаєш?

Це залежить від вірних стратегічних рішень і потужних напрямків, які можна розвивати. Для мене актуальна тема екології. Держава має все більше про це думати, тому було б цікаво, якби РЕНОМЕ розвивало напрямок технологій, які приймають вторсировину. В Німеччині вже давно працюють такі установки, які приймають пляшки й видають за це кошти або чеки, які можна обміняти на товар. Такі технології теж мають стати для України пріоритетними в розвитку, щоб рухатися в ногу із світовими тенденціями.

 В чому сила РЕНОМЕ?

В людях.

Щоб побажав усім?

Більше спілкуватися та прислухатися до думки один одного.  Щоб спілкувався відділ з відділом, департамент з департаментом, бізнес-напрямок з бізнес-напрямком, компанія із замовниками, щоб цей процес був постійним заради найкращого результату.

Залишити коментар

Your email address will not be published. Обов'язкові поля позначені. *

Рекомендуємо для перегляду

Надія Гладкевич: «Починайте піклуватися про інших і не бійтеся того, що ще не відбулося»

Про те, як бізнес реагує на всі випробування, що провокує пандемія коронавірусу та світова криза, про першочергові завдання, пріоритети, настрої, нові умови праці та джерела оптимізму – ми поспілкувалися із генеральною директоркою групи компаній РЕНОМЕ Надією Гладкевич.  – Як група компаній РЕНОМЕ реагує…

Про сервіс та безпеку в умовах карантину – комерційний директор РЕНОМЕ СМАРТ Наталія Полякова

Про нові виклики для фінтех-бізнесу, сервіс в умовах першої необхідності, зміни, що на нас чекають та партнерські рукостискання в ZOOMі – про все це ми поспілкувалися з комерційним директором РЕНОМЕ СМАРТ Наталією Поляковою. Як компанія РЕНОМЕ СМАРТ реагує і переживає…

Володимир Липко про віконне виробництво на карантині та онлайн сервіс

Карантин – час адаптації та освоєння нових інструментів ведення бізнесу. Саме тому команда ТМ Вікнова освоїла онлайн-методи сервісу та комунікації з клієнтами, а також працює над новими пропозиціями в продукції. Більше про специфіку віконного бізнесу під час пандемії, нам розповів…