Карантин – час адаптації та освоєння нових інструментів ведення бізнесу. Саме тому команда ТМ Вікнова освоїла онлайн-методи сервісу та комунікації з клієнтами, а також працює над новими пропозиціями в продукції. Більше про специфіку віконного бізнесу під час пандемії, нам розповів директор РЕНОМЕ ПАРТНЕР Володимир Липко.
Розкажіть як віконне виробництво почувається під час карантину? Як вдалося адаптуватися до нових умов? На що в першу чергу звертаєте увагу?
Наша команда дотримується всіх карантинних рекомендацій МОЗ України. Ми перейшли на віддалену роботу, там де це можливо – офіс та точки продажу в Рівному, Новоград-Волинську та Львові, а ті працівники, які задіяні безпосередньо на виробництві отримали засоби захисту органів дихання та засоби дезінфекції рук. Ми навчилися дотримуватись соціальної дистанції на період дії карантину, навчились берегти здоров’я своє, наших замовників та колег.
Сервіс у час карантину, який він? Які підходи запроваджуєте? Що змінюєте у роботі з клієнтами?
Наші спеціалісти з сервісу та монтажів розуміють потребу замовників бути захищеними від вірусу, тому, під час проведення сервісних робіт, використовують засоби індивідуального захисту, дезінфікуючі засоби для того щоб наші замовники почували себе в безпеці під час пандемії. Також ми перенесли наше спілкування максимально у віртуальний простір – месенджери, соціальні мережі, телефон. На сьогоднішній день цифрові технології надають можливість комунікувати без зустрічей в оф-лайн.
В цей час важливо підтримувати і бойовий дух своїх працівників. Про що спілкуєтеся? Які поради маєте?
Команда спеціалістів ТМ Вікнова, не дивлячись на карантин та дистанційну роботу, зберегла здоровий азарт та любов до своєї справи, колеги один одного підтримують. Ми всі свідомі того, що карантин – це явище, яке прийшло в наше життя не назавжди, але з іншого боку це той «чорний лебідь», який сильно змінив світ людей. Тому починаючи з 2020 року ми будемо жити вже по-іншому, будемо звертати більшу увагу на те, що раніше нам здавалося дрібним та неважливим. Тому спілкуючись, обговорюємо ситуацію що склалася в світі, в Україні, в нашому бізнесі, розуміємо що це виклик, який вимагає правильних кроків з боку команди для збереження компанії, партнерських відносин з нашими замовниками, для росту нашого бізнесу в майбутньому.
Розкажіть про плани на майбутнє і про те, як плануєте далі розвиватися, враховуючи усі випробування для бізнесу.
ТМ Вікнова зараз працює над новими продуктами, над новими лінійками віконних конструкцій, щоб вийти з карантину з пропозиціями, які освіжать регіональний віконний ринок, збільшать можливості замовників у виборі якісної продукції. Також додамо в нашу сервісну роботу більше комфорту для наших замовників, для цього зменшимо час на обробку замовлень та час очікування виготовлення замовлення.
Чим особисто ви займаєтеся вдома під час карантину? Що найбільше піднімає настрій?
З’явилось більше вільного часу для спілкування з сім’єю, зміг дочитати книгу Ліендера Кені «Тім Кук. СЕО, що вивів Apple на новий рівень». Також була можливість більше уваги приділити моєму хобі – винограднику та фруктовому саду, маю в своїй колекції понад 30 сортів винограду та близько 20 фруктових дерев.
Що в першу чергу мрієте зробити, коли карантин закінчиться?
Зберу команду ТМ Вікнова, подякую за підтримку, розуміння та стійкість. Кожен проявив відповідальність та відданість компанії – це дорого коштує в наш непростий час.
Побажання усім нашим.
Бажаю всім поміркованого оптимізму. Так, змінився старий світ, в якому ми звикли жити, в якому більшості з нас було досить затишно та спокійно, але та хвиля нових змін, яка накочується на нас, не повинна нас лякати – це хвиля, яка зробить нас сильнішими, кращими та мудрішими.